מחריף משבר האבטחה בירושלים • שביתה חלקית בכל המוסדות בעיר

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on מחריף משבר האבטחה בירושלים • שביתה חלקית בכל המוסדות בעיר
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שבשבוע שעבר, עיריית ירושלים וארגון ההורים העירוני השביתו את הלימודים בבתי הספר העל-יסודיים בבירה כמחאה על אי העברת תקציבים לאבטחת בתי הספר, מחר השבתה תתרחב ותגיע לכל בתי הספר וגני הילדים בעיר.

מחר, תתקיים שביתה ויתקיימו לימודים חלקיים עד 13:30 בכל בתי הספר וגני הילדים בירושלים, כך הודיעה עיריית ירושלים וארגון ההורים בעיר.

בהודעה נמסר כי "לאור העובדה כי ממשלת ישראל טרם פתרה את משבר האבטחה במוסדות החינוך בירושלים: עיריית ירושלים, ארגון ההורים ומועצת הנוער העירוניים החליטו במשותף כי ביום ראשון הלימודים בכל מערכת החינוך בעיר (על יסודי, יסודי וגני ילדים, צהרוני ציל"ה) יסתיימו בשעה 13:30, השעה בה עוזבים המאבטחים את מוסדות החינוך הזכאים לאבטחה, הלימודים בחינוך המיוחד יתקיימו כסדרם.

ראש העיר ניר ברקת אמר כי "אני שב וקורא לראש הממשלה להתערב ולפתור את המשבר החמור", לדבריו של יו"ר ארגון ההורים פז כהן: "שום דבר לא השתנה, אנחנו נאצלים להחריף את ההשבתה עד לפתרון".

החלטת העירייה וארגון ההורים מקבלת רוח גבית גם מארגון המורים ומהסתדרות המורים אשר הודיעו למנהלים לשלוח את התלמידים לביתם עם לכתו של המאבטח.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מישהו יודע אם גם בסמינרים זה ככה???